wtorek, 21 lutego 2012

Z cyklu.. Recenzje: Szampony Alterra

Siemanko :D
Dawno mnie tu nie było, a to ze względu na nagły nawał nauki. 
Dziś na tapetę biorę szampony z firmy Alterra: Dodający objętości z papają i bambusem oraz nawilżający z granatem i aloesem.


Jak na razie testuję ten z papają i jestem w miarę zadowolona. Ładnie myje, jest bez wszystkich syfów, ładnie pachnie, ale co z tego jak nie uwydatnia objętości włosów i nie jest wydajny. Konsystencja przypomina mi galaretkę; szampony te są ogólnie przezroczyste. Najważniejsze przy wyborze szamponu jest dla mnie to, żeby nie obciążał i nie przetłuszczał mi włosów. Ten tego nie robi, ale nie kupię ponownie, bo jest nie wydajny ;<

Przepraszam za chaotyczność tej notki, ale muszę się dwoić i troić, żeby Wam tu coś napisać, nauczyć się do szkoły etc.

Do następnej notki, pa! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz