sobota, 4 lutego 2012

Mini zakupy z ostatnich dni

Hejj :D
Dzisiaj chciałam wam pokazać kilka kosmetyków, które udało mi się zakupić w okresie ostatnich dwóch tygodni. 


1. Garnier Podstawa Pielęgnacji - Złuszczający Peeling w kremie z ekstraktem z winogron.
Jestem mile zaskoczona tym produktem, ponieważ dobrze oczyszcza pory(zwłaszcza te na nosie), ale dokładną recenzję dostaniecie za jakiś czas :3 A na chwilę obecną to co wyżej napisałam, a także opakowanie jest przyjemne, higieniczne, ale zapach.. piękny :) Mogłabym wąchać bez końca :)

2. Garnier Essentials - Tonik witaminowy.
Kupiłam go z zamysłem używania jako tonik :) Bo Biodermy trochę szkoda, mimo że jest niesamowicie wydajna xD Ale do rzeczy, tonik ma lekki zapach,który kojarzy mi się z kremami Ziaji *-* Ładnie odświeża, ale na recenzję jest dalej za wcześnie.

3. Joanna Naturia - Szampon z brzozą i łopianem do włosów przetłuszczających się.
Nie próbowałam go jeszcze, ale mam nadzieję, że pomoże mi uporać się z nadmiernym przetłuszczaniem się włosów.

4. Syoss - Suchy szampon do włosów przetłuszczających się.
Szczerze? To ta cała idea suchego szamponu na mnie nie działa. Bardzo chciałam, żeby zadziałał, ale widocznie to mentalność firmy Syoss, bo ja nie mogę używać ich produktów.

Używałyście tych produktów?

Claudia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz