poniedziałek, 13 lutego 2012

Recenzja: Odżywka Herbal Essences

Na dzisiaj przygotowałam Wam recenzję odżywki do włosów firmy Herbal Essences. Odżywka nosi nazwę "Hello Hydration. Moisture&Shine Conditioner" z ekstraktem z kokosa i orchidei do włosów suchych i zniszczonych. Bardzo podoba mi się jej polska nazwa, czyli "nawilżenie po brzegi".


DZIAŁANIE:
Odżywka działa bardzo dobrze, jak dla mnie porównywalnie do maski z Dove, Gliss Kur i Biovaxu. Pięknie nawilża włosy i odżywia.

ZAPACH:
Piękny! Pachnie tak świeżo, kokosami. Zapach na moich włosach utrzymuje się od mycia do mycia, chociaż nie każdemu może pasować. Ja go po prostu uwielbiam :)

OPAKOWANIE:
Poręczne z wygodnym "dzióbkiem", który tylko się wciska i ukazuje nam się prostokątny wylot.

CENA:
12 zł, jest śmieszną ceną, której myślę, że nie będziemy żałować.

WYDAJNOŚĆ:
Butla 400 ml jest strasznie wydajna, chociaż ja zawsze jej trochę więcej daje na włosy :)

10/10
Jak na odżywkę, jest fenomenalna.

Pozdrawiam Claudia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz