środa, 1 lutego 2012

Bioderma Sebium - Recenzja.

Hejj :3
Dzisiaj chciałam Wam przedstawić recenzję płynu micelarnego z Biodermy z serii dla młodej cery, skłonnej to zmian trądzikowych, a także do cery tłustej.


OPAKOWANIE:
Plastikowe, o pojemności 500 ml. Wyposażone w pompkę ułatwiającą dozowanie ilości produktu, co uważam za duży +.

DZIAŁANIE:
Jak dla mnie ma działanie bardzo dobre, ale można znaleźć coś równie dobrego jak na przykład Vichy Puerte Thermale :)

CENA:
No niestety :( Cena regularna za butlę 500 ml w aptece kosztuje ok. 70 zł, co dla mnie jest po prostu śmieszne. Ja swoją Biodremę kupiłam na promocji za 47 zł, co też jest wysoką ceną, ale w tej cenie normalnie możemy dostać tylko 250 ml.

WYDAJNOŚĆ:
Tutaj cena za produkt się zwraca, ponieważ jest to produkt niesamowicie wydajny. Ja swój używam 2 razy dziennie po 2 pompki, czyli dziennie 4 pompki produktu, a mam tą butelkę już drugi miesiąc i zużycie , jak możecie zobaczyć na zdjęciu, jest no nie wielkie :)

Reasumując, Bioderma jest bardzo dobrym, aptecznym produktem, ale niestety nie wartym swojej ceny. Jeśli będę ją kupować to tylko i wyłącznie na promocji. Jak na razie mam tą butelkę i mój Vichy, ale chce wypróbować coś innego, bo wszyscy dobrze wiemy, że jest wiele innych wspaniałych produktów godnych wypróbowania.

Pozdrawiam Was serdecznie, Claudia :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz