piątek, 10 lutego 2012

Guten TAG: Lakieromaniaczki

Tag ujrzałam na blogu: www.urbanstateofmind.blogspot.com ii bardzo mi się spodobał :3


1. Ulubiona marka lakierów?
   Nie mam, ale najlepszą jaką dotąd próbowałam, była Golden Rose.
2. Lakiery kremowe czy brokatowe?
   Kremowe.
3. OPI, China Glaze czy Essie?
   Żadnej z wymienionych firm nie próbowałam ;<
4. Jak często zmieniasz kolor lakieru na paznokciach?
   W zależności od nastroju, poziomu zdarcia i czasu.
5. Jaki jest twój ulubiony kolor?
   Ciemne i pastelowe; bezapelacyjnie :)
6. Ciemne czy jasne pazurki?
   Ciemne.
7. Co masz aktualnie na paznokciach?
   Simple Beauty kolor czarny :)
8. Czy lubisz matowe wykończenie?
   Nie próbowałam, ale bardzo ciekawie wygląda :3
9. Czy jesteś fanką frenchu?
   Nie.
10. Ulubiony zimowy kolor?
   Brak.
11. Za lakierami jakiej marki nie przepadasz?
   Celia, ponieważ szybko gęstnieją.
12. Czy używasz lakieru nawierzchniowego? Jaki jest twój ulubiony?
   Nie.
13. Jakiego koloru lakieru nigdy nie nosisz?
   Czerwonego.
14. Czy używasz preparatu podkładowego? 
   Nie.
15. Ulubione wykończenie lakieru?
   Wszystkie :)
16. Wzorki czy prosty manicure?
   Prosty.
17. Czy lubisz pękające lakiery?
   Nie znoszę.
18. Jakie lakiery znajdują się aktualnie na twojej wishliście?
   OPI Siberian Nights, OPI Lincoln Park After Dark i Essie Devil's Advocat.
19. Jaki lakier kupiłaś ostatnio?
   Golden Rose nr 342.
20. Lubisz dostawać lakiery czy kupujesz je sama?
   Bardzo lubię dostawać lakiery, ale sama też je masowo kupuję :)
21. Kiedy zaczęłaś malować paznokcie?
   Maj 2011 :)

Tag jest bardzo fajny, więc kto ma ochotę, niech sobie go wykona ;P
   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz