sobota, 22 października 2011

Ot tak... Spontaniczne zakupy.

Hej.
Nie było mnie chwilę, ale dziś jest co pokazać ;] Mianowicie byłam dziś w nowo otwartej galerii Millenium Hall i zakupiłam kilka rzeczy. Byłam w kilku sklepach, ale zakupy są z Sephory i Clarie's. Zapraszam.

Sephora Blush w kolorze corail rose/coral flush nr N06.
Sephora Professionel nr 40 - skośny pędzel do różu.


Szukałam dobrego różu do policzków. Niby miał być to róż z Bourjois, ale jednak, gdy pani w Sephorze mi go nałożyła, to zdecydowałam się na ten ;) To zdjęcie nie oddaje pełnego koloru różu, gdyż róż jest w kolorze różowo-brzoskwiniowym z delikatnymi drobinkami. Na twarzy jak na razie prezentuje się idealnie, ale po dłuższym testowaniu powiem Wam coś więcej. 
No i oczywiście, gdy kupuje się róż, trzeba także zakupić pędzelek do różu ;)

Cena różu: 40 zł
Cena pędzla: 50 zł

( Ja dziś miałam zniżkę na 19,20 zł od różu i korektora )

Sephora Smoothing& brightening concelar.


Niestety nie udało mi się obrócić zdjęcia : ( Ale do rzeczy... Mój kochany piesek... ehh... zrobił mi dzisiaj w czasie zabawy paskudną szramę po okiem i na części powieki. Pani w Sephorze pokazała mi ten oto zielony korektor na jakieś wypryski, czy właśnie blizny. Mam go nałożonego i jest po prostu świetny. Tej czerwonej krechy nie widać! Jestem nim zachwycona, minusem może być tylko i wyłącznie cena, bo jest to(aż!!!) 60 zł, ja zapłaciłam 47 zł, co też jest bardzo wysoka ceną. No ale ten jeden raz w roku mogę sobie sprezentować coś droższego, w końcu to zakupy urodzinowe ;]
 
Clarie's: kosmetyczka i łańcuszek.


W zasadzie jest to tylko taki bajer, ale zawsze coś ;] Wisiorek z delikatną zawieszką chciałam mieć już od jakiegoś czasu i... udało się! Kosmetyczka była mi potrzebna i jestem zadowolona, że ją kupiłam.

Cena kosmetyczki: 24, 90 zł
Cena łańcuszka/wisiorka: 14,90 zł

Nie obyło się także bez wizyty w KFC ; )

Pozdrawiam serdecznie, a w szczególności Dominikę C. ;***

claudiax3333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz