niedziela, 23 października 2011

Essence.

Hej.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka produktów z firmy Essence, które pojawiły się w mojej kolekcji kosmetyków, jakiś czas temu. Zapraszam. ;)
Essence Soft Touch Mousse Make - Up.


Jest to podkład w musie, co bardzo mi się podoba, ładnie się trzyma, chociaż trzeba go trochę przypudrować pudrem. Mi służy również jako baza pod cienie. Miałam kupować tą z Kobo, ale w ostatniej chwili się powstrzymałam. Cena bardzo dobra, bo 16 zł w Naturze. Jedynym minusem może być, a nawet jest, wydajność, bo użyłam go 2 razy na twarz i raz jako bazę na powieki. Ja jestem w kolorze 04 Matt Ivory.

Essence EyeShadows.


Biały matt to kolor 22 - blockbuster, a drugi jest cieniem metalicznym o numerze 35 - party all night. Cienie są dość dobrze na pigmentowane, ale co do tego białego/waniliowego, jestem sceptycznie nastawiona, ponieważ w ogóle nie widać go na całej powiece. Używam go jako rozświetlacz pod łuk brwiowy i na wewnętrzny kącik oka. Cena za sztukę o 6 zł.

Essence XXXL Shine Lip Gloss.


Błyszczyk o ładnym, delikatnym, różowym kolorze z małymi drobinkami. Aplikator jest dość duzy, co ułatwia mi rozprowadzenie produktu na ustach. Nie trzyma się jakoś długo, ale ma przepiękny cukierkowy zapach. Kolor tego błyszczyka to 03 - Timeless Beauty. Cena 7,50 zł.

Dziękuję za uwagę,
claudiax3333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz