sobota, 15 października 2011

Aktualna pielęgnacja włosów.

Hej. Dzisiaj chciałam Wam pokazać co używam do pielęgnacji moich włosów. Nie jest tego dużo, ale myślę, że każdy na tym skorzysta. Zapraszam.

Tak prezentują się kosmetyki, które używam: 


Tak jak widać nie ma tego dużo ; ]

1. Head&Shoulders Szampon przeciwłupieżowy do wrażliwej skóry głowy.
Bardzo lubę ten szampon, gdyż uratował on moją skórę głowy od dziwnych "strupków"? Nie wiem jak to nazwać, ale były to nieprzyjemnie swędzące grudki na skórze mojej głowy, co po prostu wkurzało. Szampon H&S był dobrym rozwiązaniem problemu.

2. Pantene Pro-V Proste i Gładkie. Odżywka bez spłukiwania.
Odżywka ładnie pachnie, ale trzeba uważać, by nie przesadzić z ilością, bo może przetłuszczać włosy. Moje włosy po niej w ogóle nie były proste, natomiast były gładkie i przyjemne w dotyku. Czy ją polecam? Tak, ale nie z zamysłem prostowania nią włosów.

3. Schwarzkopf Gliss Kur. Ekspresowa odżywka regeneracyjna.
Jest to już moja 2 buteleczka, tylko o innym zapachu. Producent zapewnia nas, że odżywka pomoże w rozczesywaniu włosów, a także pomoże zregenerować rozdwojone końcówki włosów. Na pewno pomaga w rozczesywaniu włosów, ale regeneracji końcówek nie zauważyłam. Lubię ją za zapach, no i za nie obciążanie włosów. Cena też zadowala ;]
Ciao,
claudiax3333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz