poniedziałek, 14 października 2013

Recenzja kosmetyków marki MAC, które posiadam

hej ;)
dzisiaj mam dla Was recenzję produktów z MAC, które używam już od prawie roku.


Tak prezentuje się cały mój zbiór. Posiadam jedenaście produktów i naprawdę jestem z każdego bardzo zadowolona :)


Fix + ; cena 90zł
Cena wysoka, ale to MAC więc nie ma się co dziwić. Jest to mgiełka łagodząca podrażnienia, zawiera rumianek i inne roślinne ekstrakty.
Używam tego produktu jako tonik, stosuję go przed nałożeniem podkładu i sprawdza się, chociaż myślę, że nie powrócę do niego, gdyż jest produktem który nie robi w zasadzie nic. Byłam ciekawa, to wszystko :)



Studio Fix Powder NC15, Mineralize Skinfinish Natural Medium; ceny 124zł i 115 zł
Studio Fix używam od maja przez cały czas, jest to mój stały kolor, ponieważ mam cerę trupiobladą ;) Ma bardzo dobre krycie, trzyma się bardzo dobrze, same plusy. Napewno do niego powrócę.
Mineralize Skinfinish jest moim pudrem letnim, jest niesamowicie wydajny i równie dobrze trzyma się na twarzy cały dzień. Nie wiem, kiedy go zużyję XD


Prolongwear Concealer NW15, Studio Finish Concealer NC15; ceny 74 zł
Uwielbiam! Jak widzicie Prolong jest już na wykończeniu, jestem z niego zadowolona, chociaż myślę, że odcień gamy NC byłby lepszy. Trzyma się cały dzień, bez zmian.
Studio Finish jest również bardzo dobry, używam go również pod oczy i też się sprawdza ;) Są to moje ulubione korektory i nie wrócę już do niczego innego :3




Mineralize Blush Warm Soul, Powder Blush Well Dressed&Prism; ceny 100 zł, 96 zł
Uwielbiam je. Najlepsze i najdłużej trzymające się róże jakie posiadam. Można stopniować efekt, w zależności od tego co lubimy. Mój must have :)




Lipstick Vegas Volt&Creme Cup ; bodajże 86 zł? nie wiem :C
Mam je o wykończeniach Creemsheen oraz Amplified. Creme Cup delikatnie wysusza usta ale dość dobrze się trzyma, no i ma piękny kolor.
Vegas Volt to szminka mojego życia :) uwielbiam ją, noszę praktycznie cały czas. Ma wykończenie bardzo kremowe i nie wysusza ust, bardzo dobrze się trzyma, chociaż jak każda szminka wymaga poprawki w ciągu dnia :)




Fluidline Macroviolet; cena 74 zł

Jest bardzo kremowy, można go stosować również jako cień w kremie, świetnie się trzyma i ma piękny kolor :)


Ufff, to by było na tyle, mam nadzieję, że post Wam się spodobał, komentujcie i zapraszam do moich kolejnych postów! / British

2 komentarze:

  1. Ten eyeliner -piękny! Vegas Volt chcę sobie sprawić na święta, ale zastanawiam się jeszcze nad See Sheer :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Costa Chic też ładna taka koralowa, ale to chyba limitowanka była :C

    OdpowiedzUsuń