piątek, 18 października 2013

Pigment sypki Inglot AMC nr 86

witajcie ;)

kiedy zobaczyłam kolor cienia jaki użyła katOsu w swoim ostatnim makijażu, od razu się zakochałam... Jesień to idealny czas na fiolety, burgundy, zgniłe zielenie no i oczywiście na żurawinę. Cienie, szminki, róże do policzków... jest tego mnóstwo, ja jednak postawiłam na pigment.


O coś takiego właśnie mi chodziło. I będąc dzisiaj w Inglocie żurawinowy pigment udało mi się znaleźć (makijaż z jego użyciem wrzucę pewnie w niedzielę, bo dziś już nie ma zbyt dobrego światła :c)

Jest to Pigment z serii AMC w odcieniu 86; cena 30 zł/ 2g
Jego zdjęcia też nie są zbyt dobre ale coś uda Wam się zobaczyć, ponieważ mieni się na bardzo dużo kolorów, m.in. złoto.






Na oczach wygląda bardzo ładnie, zwłaszcza w połączeniu z cieniem o.. żurawinowym kolorze z paletki Sleek Ultra Mattes V2 Darks.

do następnego./ British

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz