piątek, 4 października 2013

Food Diary #1: Mój sposób na pyszne i zdrowe śniadanie

Hej hej ;) Mój bloger postanowił mnie posłuchać więc( finally!!) mogę dodać dla Was posta.
Wraz z moim powrotem postanowiłam wprowadzić na blogu kilka nowości i dziś poznacie pierwszą taką nowość ^^

Mianowicie jest to cykl postów o nazwie "Food Diary", myślę, że jak oglądacie filmiki na Youtube to spotkałyście się z czymś tego typu. W mojej wersji będę pokazywać różne rzeczy jedzeniowe, ponieważ zmieniłam ostatnio moją dietę, dzięki której czuję się o wiele lepiej niż dotychczas, no i oczywiście spadłam z wagi co niezmiernie mnie cieszy (:

Do sedna, pokażę Wam dzisiaj moje przykładowe śniadanko, czyli owsiankę.


Tak wygląda mój przykładowy zestaw. Nie jem tego codziennie, ponieważ co za dużo to nie zdrowo ;p
 
* otręby owsiane - zwykłe, czyste otrąbki
* owsianka z śliwką - jako dodatek smakowy, dostępne są przeróżne wersje smakowe
* słonecznik łuskany bio
* wiórki kokosowe - mój ulubiony dodatek
* siemię lniane - bardzo dobrze wpływa na organizm
* mleko krowy - ostatnio zakupiłam też sojowe naturalne
 
 

 
Tak prezentuje się wszystko po wsypaniu do miseczki. Dodaję do tego też świeże lub mrożone( po ówczesnym rozmrożeniu) owoce. Dziś były to maliny, które zmiksowałam blenderem.
 

 
Nie wygląda to zbyt ciekawie, ale musicie mi uwierzyć na słowo, że smakuje bardzo dobrze, a przede wszystkim syci na kilka godzin.
 
Napiszcie mi czy chcecie abym dodawała więcej postów tego typu, no i oczywiście mile widziane będą Wasze propozycje co do postów.
Tym czasem ja uciekam oglądać serial, buziaki i do następnego.
 
British.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz