sobota, 11 sierpnia 2012

Produkty do konturowania twarzy w przybliżeniu - recenzja

hejjjj, dzisiaj przychodzę do Was z recenzją moich dwóch, ulubionych produktów do konturowania twarzy- różu z Sephory i bronzera z Vipery.

Sephora Blush - coral flush N06




Opakowanie: małe, wygodne, łatwo wydobyć z niego produkt
Konsystencja: jak każdy prasowaniec sucha, zbita
Kolor: bardzo mocno napigmentowany, złoty koral
Trwałość: nic nie jest trwałe, ten róż utrzymuje się u mnie 6-7 godzin, wynik jak dla mnie bardzo dobry
Cena: 40 zł za 3,2 g - czyli bardzo dużo w stosunku do pojemności; róż ten jednakże jest bardzo wydajny i na pewno starczy na bardzo długi czas

Vipera Puder Collage nr 401





Opakowanie: również jest zgrabne, z elementami holograficznymi, które niestety się ścierają :c
Konsystencja: sucha i zbita
Kolor: ciepły brąz, z kremowymi i karmelowymi odcieniami, może wychodzić pomarańczowo na twarzy, jednak u mnie prezentuje się bardzo ładnie
Trwałość: taka sobie, wytrzyma co najwyżej 5 godzin na mojej twarzy, później równomiernie znika
Cena: 18 zł za 15 g co jest na prawdę dobrą ceną za taką ilość produktu

Taka jest moja opinia, a wy co używacie do konturowania waszych buziek? ;D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz