wtorek, 14 sierpnia 2012

Moje ulubione szminki

... czyli dziś o moich szminkach :) Jako że szminki posiadam tylko dwie :c niestety nie zaopatrzyłam się w jakieś inne ładne kolorki ale to z czasem :) jak polecacie jakąś drogeryjną szminkę w fajnym kolorze to mi napiszcie :3 ale do rzeczy: błyszczyków nie na widzę, bo się strasznie się kleją i wysuszają mi usta, z resztą nie lubię też tej całej "tafli" na ustach. Zdecydowanie bardziej wolę dobrze napigmentowane matowe szminki ewentualnie szminki pół transparentne.

Moje dwie perełki to znany już chyba wszystkim Rimmel Lasting Finish Lipstick w kolorze 070 Airy Fairy oraz MNY Color Sensational w kolorze 715 Choco Cream






Obydwie są bardzo kremowe, mocno napigmentowane i bardzo dobrze się trzymają, ale bądźmy szczerzy czy zjemy coś czy wypijemy to znikną, także w ciągu dnia ja sobie jedną albo drugą biorę do torby i sobie poprawiam, jak mi się przypomni oczywiście :)

Polecam gorąco :) Rimmel kosztuje ok. 17-18 zł , a MNY ok. 25 zł :D

Macie swoje ulubione szminki/błyszczyki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz