sobota, 25 sierpnia 2012

Początki naturalnej pielęgnacji razem z l'Bioticą

heloł heloł moi drodzy, chwilę mnie nie było ale wracam dziś z długim postem i dużą ilością zdjęć.

Tak więc dzisiaj opiszę Wam mój plan na piękne, lśniące i naturalnie pielęgnowane włoski. Stwierdziłam, że w końcu trzeba zadbać o swoje długie włosy, dotychczas używałam szamponów i odżywek drogeryjnych, np. Timotei, Pantene itd. ale moje włosy po tym nie czuły się zbyt dobrze źle wyglądały. Podczas wczorajszej wizyty w Super-Pharm wyczaiłam promocję na produkty l'Biotiki Biovax wszystkie za 14,99 zł i zakupiłam 3 produkty : odżywkę dwu-fazową, maskę do włosów ciemnych i osłabionych.

Moja Biovaxowa kolekcja prezentuje się następująco:




* Serum z Wit. A + E recenzja tutaj
* Odżywka dwu-fazowa do włosów ciemnych
* Szampon do włosów farbowanych
* Maseczka do włosów osłabionych
* Maseczka do włosów ciemnych (moja ulubiona!)
* Maseczka do włosów farbowanych

Teraz troszkę informacji na temat firmy l'Biotica... Gwarantują nam 100% naturalności, bez składników podrażniających skórę głowy i wyniszczających włosy. Na każdym opakowaniu można zauważyć odnośnik: paraben&SLS free:



Każdy produkt z linii Biovax posiada odnośnik " intensywnie regenerujący/ca..." 










W składach znajdują się ekstrakty z henny, słodkich migdałów i miodu, które bardzo dobrze działają na włosy :)

I na koniec tej "sagi" produktowej wymienię Wam linie do włosów, bo jest ich naprawdę dużo:
  * Suche i zniszczone
  * Przetłuszczające się
  * Wypadające
  * Osłabione
  * Do włosów blond
  * Do włosów ciemnych
  * Do włosów farbowanych
  * oraz nowa linia z Keratyną i jedwabiem no i linie BiovaxMed

W skład każdego takiego zestawu wchodzi szampon, odżywka dwu-fazowa i maska.
Produkty te są do nabycia WYŁĄCZNIE w aptekach i przez internet w cenach od 20 zł do 25 zł, ja osobiście polecam kupować w Super-Pharm, cena normalna za wszystkie produkty to 20 zł, a w promocji 15 więc naprawdę warto przetestować. Ja oczywiście zdaję sobie sprawę, że nie jest to tania zabawa, ale jeśli chcecie na to przeznaczyć pieniądze, to naprawdę bardzo gorąco polecam :)

Uff... możemy przejść do planu pielęgnacji włosów :)

1. Odstawiłam wszystkie szampony drogeryjne, tylko raz na tydzień będę takowego używać do oczyszczenia skóry głowy.
2. Przestawiłam się, oczywiście, na naturalne produkty, czyli na Biovax.

3. Stosuję olejki do włosów, raz lub 2 razy w tygodniu.
4. Stworzyłam swoją własną mgiełkę aloesową, z przepisu Ani z TheDuedonne, sok z aloesu + olejek Alterra
5. Mycie włosów co 2 dni.
6. Co drugie mycie stosowanie regenerującego Biovaxu pod czepek na minimum godzinę, pomiędzy stosowaniem masek odżywka dwu-fazowa, która jest naprawdę bardzo regenerująca
7. Zabezpieczanie końcówek serum z witaminami Biovaxu ew. serum "scalającego końcówki" z Pantene lub jedwab, w każdym razie coś z silikonami :)
8. Suplementów nie stosuję, gdyż nie mam potrzeby i często o tym zapominam.

Tak więc to by było wszystko, filmik z rezultatami pielęgnacji się pojawi oraz z recenzją Biovaxu ale najpierw chcę przetestować wszystkie linie produktów :)

Mam nadzieję, że ten post się Wam przyda // do usłyszenia Clauuud.

2 komentarze:

  1. muszę poprzeglądać te kosmetyki i coś z henną znaleźć :)

    P.S. Jeśli mogę coś poradzić to może likwidacje weryfikacji obrazkowej :) Może to zniechęcać od komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zauważyłam, że taka opcja jest ustawiona ;O weryfikacja obrazkowa unicestwiona ;)

    OdpowiedzUsuń