wtorek, 7 sierpnia 2012

Nowości w kosmetyczce (zbiorcze)

Hej :)
Miałam nagrać filmik zakupami, ale padło jednak na posta blogowego, gdyż tak jest szybciej i wygodniej :)

Zakupy z H&M:


Mgiełkowa tunika w wesołym, chabrowym kolorze - 24.90 zł

 
Zwykłe czarne gumki do włosów i wsuwki w tym samym kolorze - obydwa po 6.90 zł

Zakupy z Super-Pharm:


Woda termalna; jak widzicie zrobiłam zapas z myślą o wrześniowym wyjeździe - mała na promocji 15.99 zł, duża, już niestety bez promocji, 49.99 zł


Lakiery:
od lewej Delia Coral - nr 139 i 152 - 5.99zł ; Essie - Chinchilly, Demure Vix, Turquoise&Caicos i top Good to Go - wszystkie po 29.90 zł na promocji.


Żel do mycia twarzy LRP Effaclar kupiony na miejsce Normaderm z Vichy, który jest już na wykończeniu - 45.99 zł


Olejek do opalania z beta-karotenem i wit. E SPF 10, najbardziej lubię tą formę ochrony przed słońcem, gdyż moja skóra lepiej się przez to opala - 17.99 zł
 
Zakupy z Rossmann:


Krem do stóp. Bardzo fajny, o niebo lepszy niż ten z Scholl - 4.99 zł na promocji


Rimmel Stay Matte Foundation kupiony z myślą używania jako krem tonujący w chłodniejsze letnie dni, bo podkład to to z pewnością nie jest ;p - 19.99 zł.

Zakupy z Pull&Bear:


Baaardzo lubię wszelakie koszulki z zespołami, ale jeśli już to zamawiam męskie, a tu niespodzianka, damska AC/DC :) Niestety cena starsznie wysoka, bo 70 albo 80 zł ;/ ale nie żałuję :)

Zakupy z Sephory:


Perfumy, o których pisałam wczoraj także zapraszam niżej :)

Ufff........ No i to już wszystko. Dużo kasy przelałam na te rzeczy, ale naprawdę jestem zadowolona :)

Co Wy dorwałyście w tym miesiącu?