poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Moja kolekcja lakierów do paznokci.

Hej. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją kolekcję lakierów do paznokci. Wszystkich buteleczek( top coat'y, odżywki i te rzeczy też się liczą) jest 26, z tym że 3 to są odżywki, utwardzacze i jakieś nabłyszczacze.

Nie ma co czekać, więc zaczynajmy :D

Czyli tak wygląda to co mam :) Moim zdaniem jest to optymalna ilość, ale czeka mnie jeszcze zakup 4 lakierów.


I Inglot. Nr 969&112.

O tym miętusku nie ma się co dużo rozwodzić, jak chcecie wiedzieć o nim coś więcej zapraszam do wczorajszej notatki.
Nr 112 jest głębokim granatem z małymi srebrnymi drobinkami. Marzenie dla dziewczyn lubiących ciemne kolory, czyli w sam raz dla mnie :)

II Simple Beauty. Numerów niestety nie znam :(






Ogólnie jest to najzwyklejszy czarny lakier i taki "przydymiony" niebieski. Tego niebieskiego nie lubię, nie podoba mi się. Jeśli pamięć mnie nie myli, to są dostępne w kioskach :)

III Lovely


1) Są to 2 lakiery pękające, które opisałam wczoraj, więc nie będę się powtarzać :)
2) Lakiery z kolekcji Crystal Strenght. Nr 259&272.
3) Lakier z kolekcji Color Mania. Numeru nie znam. Nienawidzę tego lakieru. Ma strasznie lejącą konsystencję i efekt pełnego krycia byłby zapewne dopiero po minimum 3 warstwach. Szkoda:(
4) Lakier z kolekcji Party Nail. Numeru nie znam.

IV Miss Sporty.

1) Lakier do french. Różowawy z kolorowymi drobinkami. Nr (chyba!) 8.
2) Lakier wzorowany według mnie na tańszy odpowiednik O.P.I. You don't know Jacques!. Tak mi się przynajmniej wydaje :)
3) Zwykły lakier z ogromnym brokatem. Ciężko go zmywać :(

V Wibo


1) 2 lakiery z serii Express Growth. Nr 328&331.
2) Lakier z serii Extreme Nails. Nr 311.
3) Lakier z tej serii do french. W buteleczce wygląda jak nude, ale efekt jest po min. 3 warstwach.

VI Celia Tropic.





Są to typowo letnie lakiery :) Nr 05&12&01.

VII Golden Rose Paris.





Oba kolorki są wprost cudowne. Pierwszy to taka śliwka, a drugi jest moim zdaniem w kolorze nieba:) Nr 108&(chyba!) 88.

VIII Eveline Colur Instant nr 605.





Piękny stalowy kolor:) Polaecam :)

IX Miss Selene nr 217


Zwykły trawiasty lakier, który niestety przebarwia płytkę :(

X Ados.



1) Jest to Odżywka z Akrylem. Ja to traktuję jako utwardzacz.
2) Lakier do zdobień. Kolor wg mnie paskudny. Nie użwywam go praktycznie. Nr 22.

XI Essence





1) Jest to olejek do paznokci, który ma pielęgnować i wzmacniać. Nie wiem czy jest dostępny w Polsce, ponieważ kupiłam go w Austrii :)
2) Top coat. Do kupienia w Douglas.

To by było na tyle, pokazałam Wam moją kolekcję lakierów i mam nadzieję, że przypadła Wam do gustu:)

Do usłyszenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz