wtorek, 2 sierpnia 2011

Maseczka aspirynowa by nissiax83 & Recenzja & Zapowiedź.

Hej. Dzisiaj mam Wam do pokazania/opowiedzenia o 3 rzeczach :) Pierwszą jest maseczka aspirynowa by nissiax83( to właśnie od niej dowiedziałam się o tej maseczce:)). Drugą jest recenzja mojej 3 cieniowej(?) palety z Inglota. Trzecią zaś jest zapowiedź zakupów. Enjoy.

MASECZKA ASPIRYNOWA BY NISSIAX83
- 4 pastylki zwykłej aspiryny( np. firmy Bayer)
- 0,5/1 łyżeczki zwykłego, naturalnego jogurtu bez cukru (np. Bakoma, Danone)
- woda
- kieliszek lub coś innego do rozrobienia maseczki

Cztery pastylki aspiryny wrzucamy do kieliszka i lejemy do niego wodę, ale tylko tyle, by nasączyć aspirynę. Powinna spulchnieć pod wpływem wody i w ten sposób zrobi się miękka. Dolewamy 0,5/1 łyżeczkę jogurtu naturalnego i mieszamy. Nakładamy na twarz i gotowe :)
Dla pewności macie tutaj link do bloga Nissix83 z filmikiem o tej maseczce:
http://nissiax83.blogspot.com/2011/07/maseczka-aspirynowa.html

Potrójna paleta cieni z Inglota.


W palecie znajdują się 3 cienie o numerkach: 393( brzoskwiniowy?), AMC 52( brąz z złotymi drobinkami) i AMC 63( czarny matt).


Pędzelek do kresek nr 26p.



I swatche kolorków :)
Taka paleta w punkcie/sklepie Inglot kosztuje chyba 45 zł( z pędzelkiem).

Zapowiedź...
No i nareszcie najlepsza wg część dzisiejszego posta.
W tej zapowiedzi chciałam Wam zakomunikować i polecić kosmetyki z BU( Biochemia Urody).
Tutaj macie link do sklepu internetowego: http://www.biochemiaurody.com/index.html
Ja za parę dni składam zamówienie na 4 produkty: Hydrolat aloesowy, Peeling enzymatyczny, Maseczka morska z perłami i na olejek myjący pomarańczowy. Po raz pierwszy zobaczyłam te kosmetyki i Nissix83. Ona polecała te kosmetyki( m.in. peeling enzymatyczny i olejek myjący), no i postanowiłam się skusić :) W piątek pewnie złożę zamówienie na te produkty i będę czekać aż do mnie dotrą :) W piątek jeszcze szykują się małe zakupy, które również wyczekuję z utęsknieniem :) Dobra, kończę już, bo jak się rozpiszę, to moje wywody nie będą miały końca :)

http://www.linka-pisze.blogspot.com/ -  a to link do bloga mojej koleżanki :) wchodźcie, polecajcie go i komentujcie :)

Siemanko do następnego razu :)

1 komentarz:

  1. notka fajna, ładna paleta i powodzenia w zakupach ^^
    dzięki za polecienie <33

    OdpowiedzUsuń