wtorek, 23 sierpnia 2011

Mascary&Fluid.... :)

Witajcie! Wiem, że dawno nie pisałam, za co przepraszam, ale nie za bardzo miałam czas ;( Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje mascary(tusze, jak kto woli) i mój ulubiony fluid. Enjoy!

1. Wibo Glamorous Lashes volume mascara.
Uwielbiam ten tusz. Niestety nie zrobiłam zdjęcia szczoteczek, ale to może w następnej notce ;) Ten tusz ma gumową szczoteczkę, która wygląda trochę tak jak szczoteczka Rimmel Curves, tylko tak jakby bez tej środkowej wypukłości na szczoteczce :) To już moje drugie opakowanie :)

2. Rimmel Extra Super Lash w kolorze 102 brown/black.
Z tą mascarą ogólnie jest tak, że niby ma być brązowa, ale jest bardzie czarna. Średnio ją lubię, ale pasuje do brązowej kredki :P Szczoteczka jest w kształcie stożka :)

3. Essence Lash Mania.
Uwielbiam tą mascarę za meeega szczotę :) Dobrze nakłada się nią produkt, no i.... po prostu kocham ;P



Lirene City Matt. Fluid matująco-wygładzający.
Najlepszy fluid(podkład) jaki kiedykolwiek miałam. Ładnie się rozprowadza, z kryciem tak sobie, chyba że go dużo nawalimy :) Mój jest w odcieniu jasny/light 203. Polecam każdemu, chociaż z tym matowieniem, to nie bardzo :/






I na koniec coś z mojej lakierowej kolekcji :) Celia Tropic nr 12. Śliczny lakier w takim liliowo-lawendowym kolorze. Z trwałością nie wiem jak, bo lakier z każdej firmy jakiej spróbowałam, trzyma się bez odprysków na moich paznokciach nie całe 2 dni :( Ale polecam te lakiery ze względu na gamę kolorystyczną.

To by było ta tyle.
claudiax3333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz