sobota, 10 września 2011

Pielęgnacja ust w czasie jesieni.

Witajcie bardzo bardzo serdecznie ;]
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, co używam w czasie chłodniejszych dni. W końcu nadchodzi jesień. Enjoy :)

Carmex Classic w słoiczku.






Wszystkim bardzo dobrze znany i myślę, że też lubiany ;] Ja swój posiadam od jakichś kilku dni i jestem bardzo zachwycona. Nakładam go grubą warstwą na noc, ale także w ciągu dnia, jeśli tylko jestem w domu, bo do szkoły go raczej nie zabiorę, gdyż to trochę nie higieniczne ;] Zastanawiam się także nad zakupem tej wersji wiśniowej w tubce. Czy warto? Dla mnie na pewno. Jeśli miałyście styczność z firmą Carmex to piszcie w komentarzach.

claudiax3333

2 komentarze:

  1. Jest genialny, ale do czasu. Jego zapach po dłuższym stosowaniu, nudzi się, a nie nalpesza konsystencja, drażni usta. Koniecznie wypróbuj lips smakersy. Gwarantuje, ze oszalejesz na ich punkcie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Cosmetic Land

    OdpowiedzUsuń
  2. spoko spoko, pielęgnacja ust podczas jesieni to rudna i ważna sprawa, więc moze tez wypróbyję ^^

    OdpowiedzUsuń