poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Mój must have!

hej...
dawno mnie nie było, nie mam nic na swoje usprawiedliwienie, ale mam nadzieję, że ze mną tu zostaniecie ;)
dzisiaj chciałam wam przedstawić mój "must have" jeśli chodzi o część makijażową, jak i pielęgnacyjną.
dziś część pielęgnacyjna XD

PS zdjęcia będą zapożyczone z internetu ponieważ nie mam jak ich wykonac samodzielnie ;)

PIELĘGNACJA

TWARZ

Po pierwsze: Płyn micelarny :)


Jak pewnie wiecie Bioderma Sebium H2O to mój ulubieniec wszech czasów. Niestety jestem już na finiszu 500 ml butleki, a jak wszyscy wiemy Bioderma jest cholernie droga! A co za tym idzie - zaczęłam poszukiwania tańszego zamiennika iii znalazłam!


Jest to płyn micelarny z Biedronki za całe 4 zł :3 Fakt, jest mało wydajny, ale za taką cenę można się zaopatrzyć w 2-3 buteleczki za jedną wizytą w Biedronce :)

Po drugie: Oczyszczanie twarzy :)

Moim ulubieńcem jest LRP Effaclar, aczkolwiek jego zapach stał się dla mnie męczący, więc postanowiłam wrócić do Vichy Normaderm ;) Miałam go wcześniej, byłam zadowolona, ale jednak zbyt szybko mi sie skończył xD Nie zakupiłam go jeszcze, ale na dniach napewno to zrobię, ponieważ LRP ma się ku końcowi.




I po trzecie: Nawilżenie !

Moim ulubieńcem wszech czasów stał się krem z Isany IsanaMed


Jest to najlepszy krem na dzień i na noc ;) świetny pod podkład, polecam :)


WŁOSY

Szampon!

'

Jest to mój uluuuuuuubieniec wszech czasów, najlepszy do moich włosów. jestem w trakcie 2 opakowania ;) jest fan-ta-sty-czny!

Olejek rycynowy i olejki z Alterry również są wspaniałymi nawilżaczami dla moich kłaków !


na dziś to tylooo :D
do następnego(mam nadzieję szybkiego)razu:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz