niedziela, 3 lutego 2013

Postanowienie !

hej ;D

wczoraj stwerdziłam że wyjmę wagę i się zważę... ciekawość była większa, no i tylko się przestraszyłam ; /
nie będę wam mówić ile ważę bo też możecie się wystraszyć... ;)
a więc do sedna, powiedziałam sobie DOŚĆ! trzeba coś zmienić, bo na narzekaniu nie mam zamiaru spędzić swojego życia :P ważę zbyt dużo, a przy wzroście 173-175(nie wiem w sumie ile mam wzrostu, ale coś koło tego będzie xd) uważam że dobrze by było ważyć 65 kg...
odstawiam słodycze, słodkie napoje i tego typu rzeczy, nie będę robić niewiadomo jakich głodówek bo to nie o to chodzi. od dziś staram się pić więcej wody, jeść w małych ilościach i często, wprowadzić więcej owoców i możliwe że warzyw też ;p oraz więcej się ruszać... a słodyczom i innym syfom stanowczo mówię NIE :D zobaczymy czy wytrwam, mam nadzieję że tak ;) swoje postępy będę zamieszczać w nowej serii postów pod tytułem jeszcze nie wiem jakim, ale wyjdzie wszystko w praniu ;)

dołączycie do mnie ? ; )

Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz