środa, 14 listopada 2012

Przed egzaminem...

Jak pewnie wiecie od wtorku mój rocznik (97) zaczął egzaminy próbne.
Powiem Wam tyle, że przedmioty humanistyczne i przyrodnicze poszły mi dobrze, ale matma to, noo, aż brak mi słów..
Ja nie jestem mózgiem matematycznym, chociaż to w sumie dziwne bo chemia, gdzie mamy obliczenia i taki tam inne pierdoły ;), to idzie mi dobrze, a największe problemy mam z matmą i fizyką.
Jutro czeka mnie część językowa: angielski podstawowy i rozszerzony.
Ja osobiście angielski kocham, kocham kraje anglojęzyczne, co pewnie widać po tytule i szacie graficznej kanału na Yt i mojego bloga ;p

Jeżeli też piszecie egzaminy w roku 2012/13 to trzymam mocno kciuki, żeby i Wam wyśmienicie poszło !



A w dzisiejszy wieczór zrobiłam sobie mini SPA ;p nałożyłam maseczkę na twarz i włosy i powiem wam że trochę mnie to przed jutrem odprężyło ;D

 

 A na koniec lampion z IKEA, który zakupiłam w ostatnią sobotę :


 teraz życzę Wam miłej nocy i kolorowych snów !
ciao bambini ;D

Claudia oxox

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz