niedziela, 6 listopada 2011

Zakupy październikowo- urodzinowe ;3

Cześć wszystkim! 
Dzisiaj chciałam Wam pokazać co znalazło się w mojej kolekcji kosmetycznej przez ostatni miesiąc;) Zapraszam.





1. Adidas Fruity Rythm perfumy i żel pod prysznic.
2. Nivea płyn do demakijażu.
3. Essence Soft Touch Mousse Make - Up.
4. Rimmel Match Perfection Foundation.
5. Clinique Facia Soap.
6. Sweet Secret Czekoladowe masło do ciała.
7. Gliss Kur Shea Cashmire Maseczka intensywnie pielęgnująca do włosów.
8. Astor Big&Beautiful Boom.
9. Sephora Smoothing&brightening concelar
10. Basic Eyeliner Kajalstift 
11. Joanna Naturia szampon pomaranczowy i czarna porzeczka.
12. Nivea Natural Oil.
13. Bielenda Ekstaza olejek do kąpieli ambra&bursztyn.
14. Garnier szampon drożdże piwne i owoc granatu.
15. Vichy Puerte Thermale.
16. Nivea Angel Star żel pod prysznic.
17. Clean&Clear Głęboko oczyszczająca pianka do mycia twarzy.
18. Joanna Body Scrub o zapachu malinowym.
19. Rilanja Care Peel-Off Maske z owocami egzotycznymi.
20. St. Ives Oczyszczająco - Rozgrzewająca maseczka do twarzy.
21. MNY Dream Matte Powder.
22. Sephora Blush.
23. Sephora Professionel nr 40.
24. Ecotools pędzelek do cieni.



Coś co chciałam mieć od bardzo bardzo dawna, czyli Converse ;3


Świeczki żurawinowe z Pepco i ja jak miałam 5 lay ;p


Miś Czesław się z Wami żegna ;3


claudiax3333 & Czesław :p

No i pozdrowienia dla pewnej Karoliny ; *

1 komentarz:

  1. notka genialna, ile nowych rzeczy i wgl. ale rozwalił mnie Miś Czesław. tego sie nie spodziewałam! ;D ;*

    OdpowiedzUsuń