sobota, 8 grudnia 2012

Saturday :)

hejjjjoł :)

dzisiaj nie mam nic konkretnego do pokazania, ale wybieram się na Zakupy dziś po południu i mam w planach zakupienie ciuchów, prezenty dla najbliższych i liner z Sephory :)

Zakupy ciuchowe będą głównie z H&M, uwielbiam ten sklep, bo mają bardzo dobrą jakość ciuchów i przystępne ceny :)

takiego swetra zawsze szukałam.... no i udało się, kosztuje 79.90 zł także tragedii nie ma :)

dżinsy z tego sklepu wprost uwielbiam ! mam co prawda tylko jedną parę, ale służą mi już prawie rok, zero przetarć itd, miejmy nadzieję, że te tak samo będą sie spisywać :P cena również 79.90 zł


no i "bejzikowa" koszulka z krótkim rękawem. w szafie już od dawna mam deficyt ale nie wiem czego wole kupic sobie jakiś kosmetyk niż ciuchy -,- teraz stawiam na ciuchy i mam duże zapotrzebowanie na takie podstawy w mojej szafie. cena 29.90 zł


w planach mam jeszcze kupienie nauszników, koszuli w kratę, jeśli się uda oczywiście, prezent dla przyjaciółki oraz dla mojego taty oraz eyeliner z sephory


uwielbiam te linery ! mam granatowy i powiem Wam że jest to najlepszy i najtrwalszy liner ever :) jest droi to fakt ale jeśli mamy być zadowolone to czemu nie :) kosztuje 39 zł

to na tyle, miłej soboty kochani moi :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz