niedziela, 29 lipca 2012

Avene Thermal Spring Water - woda termalna.

Witajcie moi drodzy, po kilku tygodniach ciszy, nieobecności, ale zważywszy na to że mam teraz w lipcu przyspieszony kurs wakacyjny z języka angielskiego, to nie mam wystarczającej ilości czasu na życie wirtualne, a w dodatku w tamtym tygodniu przyjechała moja rodzina z Szkocji, no i teraz spędzanie z nimi czasu wypełnia mój grafik :) Jako że mam dzisiaj dzień odpoczynku od wszystkiego, więc piszę dla was, a za chwilę nagram z wyprzedzeniem kilka filmów żebyście mieli co oglądać :)

Teraz przejdźmy do rzeczy...
Jako, że byłam wczoraj w Super-pharm po lekarstwa, skorzystałam również z promocji na wodę termalną z Avene o pojemności 150 ml czyli tej mniejszej bo jeszcze jest większa chyba 300 ml. Cena promocyjna była bardzo okazyjna ;p więc się nie zastanawiałam i za to cudo zapłaciłam 16 zł, gdzie normalnie kosztuje 40 zł ;O



Pierwsze testy wypadły bardzo pozytywnie, z tym że wg mnie lepiej działa przed nałożeniem kremu tzn. spryskuję nią twarz po użyciu toniku i jeszcze na wilgotną twarz nakładam krem.

Claudia ;*